1. Netinkamos kokybės prekės ar kokybiškos prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (Žin., 2001, Nr. 58-2105; 2012, Nr. 34-1637), LR Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
2. Pagal šias Taisykles parduodamos prekės yra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punkte pateiktą sąrašą:
- kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),
- pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal
- Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);
- liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);
Yra negrąžinami.
3. Pagal šias Taisykles parduodamos prekės kurios nėra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punkte pateiktą sąrašą , grąžinami sekančia tvarka:
- Pardavėjas pakeičia prekes analogiškomis prekėmis ( jeigu netiko dydis, formą,spalva, modelis )arba grąžina visą už prekes sumokėtą pinigų sumą tuo atveju, jei norimos pakeisti ar grąžinti prekės nėra.
- Jei parduota nekokybiška prekė, išskyrus atvejus aprašytus šių Taisyklių 4 punkte ir pirkėjas su pardavėju neaptarė jos trūkumų pirkėjas turi teisę iš pardavėjo reikalauti:
- pakeisti netinkamos kokybės prekė tinkamos kokybės prekę
- atitinkamai sumažinti prekės kainą
- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pardavėjas per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas
- vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus
Prekių keitimas ir grąžinimas aprašytas šių Taisyklių 7 ir 8 punktuose.
4. Parduodant dėl kokybės trūkumų nukainotas prekes, prekei garantija nesuteikiama. Pirkėjas savo rizika perka nukainuotą prekę, tuo patvirtindamas , kad susipažinęs su prekės trūkumais. Kiekviena nukainuota prekė yra aprašyta, nurodyti trūkumai.
5. Parduodant prekę, kurią Pardavėjas turi tik vienos spalvos, vienos dydžio ir tt. negrąžinama. Kiekviena parduodama tokia prekė yra pažymėta, kad keitimo galimybių nėra. Pirkėjas pirkdamas tokia prekę pažymi , kad supažindintas su tokios prekės grąžinimo taisyklėmis.
6. Naudotos prekės, įsigytos specializuotose (tik naudotoms prekėms skirtose) parduotuvėse, turgavietėse ir savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytose viešosiose vietose arba pagal nuotolines sutartis, taip pat sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai, gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
7. Norėdamas grąžinti prekę(es) 3. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. Paštu secondashop@gmail.com per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo jų pristatymo dienos.
8. Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekes nurodytas šių Taisyklių 3 punkte, Pirkėjas taip pat privalo laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- kokybiška prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- kokybiška prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių ir (arba) negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų, jei Pirkėjas nesilaikė Taisyklių 8 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
10. Prekės keičiamos ar grąžinamos užpildžius grąžinimo/keitimo anketą ir atsiunčiant prekę per LP express arba Omniva paštomatus, prieš tai suderinęs su pardavėju prekių grąžinimo būdą.
11. Pareiga pristatyti grąžinamą ar keičiamą prekę į šiame Taisyklių 10punkte nurodytą vietą, o taip pat visos su tuo susijusios išlaidos tenka Pirkėjui, išskyrus, kai grąžinamos ar keičiamos netinkamos kokybės prekės.
12. Už grąžintas prekes sumokėti pinigai išmokami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
13. Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir Pirkėjo užsakymą atitinkančias prekes, prekių pristatymo mokestis Pirkėjui negrąžinamas ir nekompensuojamas.